Tuesday, September 16, 2008

Morning prayer

Allah Bapa di surga,
aku bersyukur kepada Mu atas karunia kesembuhan dan tidur yg nyenyak bagi aku dan terutamauntuk marco dan michelle. Tuhan Yesus, hari ini aku menjalani awal hariku dengan mood yg kurang baik, bantu aku ya Tuhanku, biarlah semua menjadi lebih baik, biarlah semua hati ku dipulihkan dan dikuatkan kembali. biarlah ya Tuhanku semua yg aku perbuat sesuai dengan kehendak Mu dan hatiku menjadi pulih kembali .
Biarkan hari ini mulut ini sehari ini memuliakan nama Mu dan hanya namaMU, biar segala perasaan buruk dihatiku dihalau oleh sinar kemuliaanMU dan aku sungguh boleh menjadi pribadi baru yg menganut praduga tak bersalah pada setiap orang dan tidak menaruh dendam pada setiap orang. Tuhan ku , aku serahkan hari ini kedalam tanganMU
amin.

No comments: